کره پیرزن پرونده دریافت دریافتی کلاهبرداری

کره: پیرزن پرونده دریافت دریافتی کلاهبرداری فرمانده انتظامی استان اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث عکس + کارمند اخراجی از مردم کلاهبرداری می کرد

کارمند اخراجی اداره برق که از مردم کلاهبرداری می کرد، آخر شناسایی و دستگیر شد. اداره | ایران | شناسایی | پلیس آگاهی | کلاهبرداری | اخبار حوادث

عکس + کارمند اخراجی از مردم کلاهبرداری می کرد

کارمند اخراجی از مردم کلاهبرداری می کرد +عکس

عبارات مهم : اداره

کارمند اخراجی اداره برق که از مردم کلاهبرداری می کرد، آخر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با طرح شکایت تعدادی از شهروندان در کلانتری های ۱۲۰ سیدخندان و ۱۰۲ پاسداران و تشکیل پرونده ای با عنوان «کلاهبرداری به شیوه جعل عنوان کارکنان دولت و استفاده از اسناد مجعول»، پرونده به دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۴ پایتخت کشور عزیزمان ایران و جهت پیگیری در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

شکات و مالباختگان در اظهاراتی مشابه به کارآگاهان عنوان داشتند که فردی با اسامی متفاوت رضایی، جلیلی فر و … و تحت عنوان مأمور اداره برق به در منازل و محل کسب آن ها مراجعه و با طرح این عنوان که میزان برق مصرفی بیش از حد مجاز بوده و بایستی جریمه پرداخت کند ابتدا آن ها را تحت فشار قرار داده و در ادامه با وعده اخذ کنتور سه فاز و ارائه اوراق مجعول، اقدام به کلاهبرداری و دریافت پول از آن ها کرده است.

عکس + کارمند اخراجی از مردم کلاهبرداری می کرد

مالباختگان در ادامه بیانات خود عنوان داشتند که با به همراه داشتن اسناد و مدارک جهت دریافت کنتور سه فاز به اداره برق منطقه مراجعه، در اداره برق به آن ها اعلام شده است است که افرادی به اسامی رضایی، جلیلی فر و … در اداره برق منطقه ی مربوطه فعالیت ندارند و مدارک ارائه شده است به آن ها نیز تماما مجعول است.

با توجه به شیوه و شگرد متهم در کلاهبرداری از مالباختگان، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که متهم پرونده باید اطلاعاتی کامل از تناوب ی کاری اداره برق داشته باشد بویژه آنکه در چندین مورد نیز، این شخص (متهم) نسبت به راه اندازی کنتور برق در چندین ساختمان اقدام کرده بود.

کارمند اخراجی اداره برق که از مردم کلاهبرداری می کرد، آخر شناسایی و دستگیر شد. اداره | ایران | شناسایی | پلیس آگاهی | کلاهبرداری | اخبار حوادث

با توجه به دلایل بدست آمده، هماهنگی های مورد نیاز با حراست اداره برق انجام؛ با بررسی سوابق پرسنل اخراجی این اداره و بهره گیری از صورت نگاری صورت گرفته از مالباختگان، یکی از پرسنل اخراجی اداره برق به نام «رحیم.الف» ۲۸ ساله شناسایی و تصویر وی نیز بعد از رؤیت شکات به عنوان متهم پرونده مورد شناسایی قرار گرفت.

با شناسایی رحیم، محل سکونت وی در منطقه کیانشهر شناسایی، دستگیر و بعد از ارائه مستندات، دلایل، مدارک و نهایتا مواجه حضوری با شکات لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که کارمند اخراجی شرکت برق بوده و با سیستم کاری این اداره آشنایی کامل دارد و با استفاده از همین عنوان به مشترکین مراجعه و با ارائه اوراق جعلی از آنان کلاهبردای کرده است.

در ادامه پیگیری به پرونده و اعترافات صریح متهم، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان شدند. از جمله این شکات فردی با هویت مشخص شناسایی، به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ دعوت و بلافاصله بعد از مواجه حضوری با متهم، صراحتا او را مورد شناسایی قرار داد. این شخص در اظهاراتش بیان داشت که سازنده ساختمانی چند طبقه در خیابان کارگر شمالی است که متهم ضمن معرفی خود به نام احسان جلیلی پور و مأمور شرکت برق، با وعده دریافت چندین دستگاه کنتور برق خارج از نوبت از وی مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

عکس + کارمند اخراجی از مردم کلاهبرداری می کرد

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، مدیر پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری از تعدادی از مشترکین اداره برق در مناطق متفاوت پایتخت کشور عزیزمان ایران و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان، قرار قانونی از سوی دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۴ پایتخت کشور عزیزمان ایران صادر و تحقیقات جهت شناسایی دیگر شکات احتمالی در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفته؛ لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که بدهید شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری – بالاتر از بیمارستان رسالت – جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.

واژه های کلیدی: اداره | ایران | شناسایی | پلیس آگاهی | کلاهبرداری | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار